loading...
وبلاگ همتا
احمد بازدید : 138 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

http://dl5.downloadha.com/ali/2013/12/Angry%20Birds%20Go%201.0.2%20(www.Downloadha.com).zip

احمد بازدید : 317 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

افزونه wp rss poster یکی از بهترین ابزار برای نمایش آخرین بروزرسانی های سایتی معین در وب سایت شما می باشد.در این افزونه شما آدرس یک سایت را مشخص می کنید و این افزونه وردپرسی آخرین اخبار آن سایت مشخص را در وب سایت شما به نمایش در می آورد.افزونه wp rss poster یکی از قدرتمندترین افزونه های RSS خوان وردپرس می باشد.

 

http://www.98graph.com/wp-content/uploads/wp-rss-poster-.zip

احمد بازدید : 95 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
فال روزانه ( ۲۶ آذر – ۱۷ دسامبر) از صبح تا پایان شب سه شنبه ۲۶ آذر ۹۲ بر شما چه خواهد گذشت؟!… فروردین: شاید شما نتوانید امروز رفتارهای ناگهانی خود را کنترل کنید، اما باید سرانجام روی این رفتارهای خود کار کنید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما یعنی مریخ با نپتون رویایی با […]
احمد بازدید : 664 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
نقشه تهران,نقشه استان تهران,نقشه ایران
این نقشه(تهران) بر اساس آخرین تغییرات ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک، محدوده های زوج و فرد، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو، هتل ها، سفارتخانه ها، موزه، آژانس های بین المللی، پمپ بنزین و پمپ گازها و… وجود دارد.
http://dvdplanet.ir/files/E-Books/Tehran_Map_92_%28Doostiha.IR%29.zip
احمد بازدید : 111 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

http://dl5.downloadha.com/mojtaba/92/09/Soft/Mozilla.Firefox.26.0.Final(www.Downloadha.com).zip

احمد بازدید : 141 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ویژوال بیسیک دات نت یکی از زبانهای معرفی شده به منظور نوشتن برنامه‌های مبتنی و با استفاده از چهارچوب دات نت است. دستورات این زبان مشابه بیسیک است. چون این زبان جزو مجموعه چهارچوب دات نت است کد تولید شده توسط آن(MSIL)در بیشتر مواقع فرقی با کدهای تولید شده توسط سی‌شارپ ندارد و کتابخانه‌های تولید شده در هر یک از این دو زبان مستقیماً در دیگری قابل استفاده‌است. محیط برنامهاشتباهی که معمولاً در مورد ویژوال بیسیک دات نت می‌شود این است که با توجه به ویژگی‌های بیسیک کلاسیک که زبانی ساده و مخصوص غیرحرفه‌ای‌ها بود، این زبان نیز غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود، در حالی که قابلیت‌های آن کاملاً با سی‌شارپ برابر است. در ضمن زبان مفسری نیست. وی بی دات نت علاوه بر امکانات عادی مثل برنامه نویسی برای ویندوز قابلیت برنامه نویسی برای کنسول‌ها و دستگاه‌های هوشمند (Smart Device) را هم دارد. سیستم کد‌ها بسیار منظم تر از وی بی ۶ شده و تمام کدها در کلاسها طبقه بندی می‌شود. هم اکنون ویژوال بیسیک دات نت در بسته نرم افزاری ویژوال استودیو (Visual Studio) همراه با ویژوال سی شارپ (Visual C#)، ویژوال جی شارپ (Visual J#)، ویژوال سی پلاس پلاس (Visual C++) و ویژوال وب دولوپر (Visual Web Developer) ارائه می‌شود.

احمد بازدید : 140 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

چند روزی است که آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه شریفی نیا در خرمشهر به سر می برند. این عکس مربوط به ساعتی بعد از بازی پرسپولیس و مس است که 0-6 به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

*استقبال از اولین برف سال به روش ملیکا شریفی نیا!

اخبار , اخبار فرهنگی, اینستاگرام هنرمندان

احمد بازدید : 118 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

سحر و جادو، کیمیاگری و طالع بینی همه فکر شما را به خود مشغول خواهند کرد. حتی ممکن است برای این منظور در جلسات و سخنرانی های جاری شرکت کنید. یا حتی ممکن است در کلاس آموزشی این فعالیت ها ثبت نام کنید. شما ذهن خلاق و یادگیری بسیار بالا دارید به همین دلیل خیلی زود همه چز را فرا می گیرید. مطالعه کتاب و مقالات در این حوزه ها به شما کمک می کند تا دانش بیشتری در این زمینه کسب کنید. در مورد مسایل عاطفی دوست دارید تغییرات زیادی ایجاد کنید. این تغییرات شاید به قیمت تمام کردن یک رابطه و آغاز رابطه جدید تمام شود.

احمد بازدید : 116 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

  اخرین ورژن Mozilla Firefox v26.0 

ویژگی ها و قابلیت های مرورگر وب Firefox

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری و نمایش صفحات وب
- نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن
- دارای تم ها و پلاگین های کاربردی و بی نظیر
- رابط کاربری آسان و جذاب
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- پشتیبانی کامل از اچ تی ام ال ۵
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- جلوگیری از باز شدن تبلیغات مزاحم پاپ آپ
- قابلیت مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- نصب آسان و از همه مهمتر رایگان بودن آن

احمد بازدید : 87 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

فال روز (۲۱ آذر – ۱۲ دسامبر) از صبح تا پایان شب پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۲ بر شما چه خواهد گذشت؟!…

فروردین: هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید

احمد بازدید : 242 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

 

احمد بازدید : 155 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار هواشناسی Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

http://dl.download0098.com/part2/Weather%20Watcher%20Live%207.1.122.zip

احمد بازدید : 164 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Adobe After Effects CC 12.0.0.404 Final نسخه جدیدی از سری مجموعه های شرکت Adobe می باشد.در سری جدید از این نرم افزار از افکت های ۴ بعدی نیز استفاده شده است .به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Adobe After Effects CC 12.0.0.404 Final می باشد.استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن عناصر پس زمینه را دارا می باشد.استفاده از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده میشود.در هنگام ویرایش فیلم میتوانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید.در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت میماند.میتوانید نرم افزار  Adobe After Effects CC 12.0.0.404 Final از سایت دانلود فارسی دریافت کنید.

ویژگی نرم افزار  Adobe After Effects CC 12.0.0.404 Final :

- قابلیت نمایش سه بعدی صفحه

- افکت ۴ بعدی

- پشتیبانی از ابزار VFX

- پشتبانی از چند زبان مختلف

- ویرایش آسان و مدیریت عکس در فیلم ها

راهنمای نصب برنامه :

- ابتدا از داخل پوشه Adobe CC فایل Set-Up را اجرا کنید . سپس بر روی Ignore کلیک کنید تا نصب نرم افزار آغاز شود .

- بعد از آن گزینه Try را انتخاب کنید . سپس بر روی Sign In کپی کنید و منتظر شوید تا Connect later نمایش داده شود .

- سپس بر روی Connect Later کلیک کنید و بعد از آن Accept را بزنید .

- بر روی Install کلیگ کنید و Next را بزنید .

- منتظر بمانید تا نصب فایلهای برنامه به پایان برسد و بر روی Close کلیک کنید .

- وارد پوشه دانلود شوید و از پوشه patch فایل adobe.photoshop.cc-patch-painter را به محل آدرس پیشفرض ۶۴ بیت  c:progame files adobeAdobe After Effects CC   و برای ۳۲ بیت c:progame files x86 adobeAdobe After Effects CC   کپی کنید .

- بر روی فایل کپی شده adobe.photoshop.cc-patch-painter دو بار کلیک کنید

- در پنجره باز شده گزینه patch را بزنید سپس گزینه exit را بزنید.

-نرم افزار را از آیکون دسکتاپ اجرا نکنید از داخل پوشه که فایل patch را کپی کردید در همان پوشه آیکن نرم افزار  را کلیک کنید نرم افزار اجرا کنید.

احمد بازدید : 111 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اولین و تنها تبلت اندرویدی متن‌باز

ال‌جی از رایانه لوحی جدیدی رونمایی کرده است که گفته می‌شود

نخستین تبلت جهان مبتنی بر سیستم Google Play Edition است.

نخستین تبلت گوگل مبتنی بر "طرح اندروید متن‌باز"(AOSP) آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید موسوم به 4.4 KitKat را در خود جا داده است و شامل پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 600 با توان 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر می‌شود.

این تبلت نمایشگر لمسی 8.3 اینچی از نوع WUXGA Full HD IPS را در خود جا داده است و تصاویر در آن با کیفیت 1920 در 1200 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

رایانه لوحی جدید ال‌جی به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر می‌تواند رابط کاربری از جمله نوار حاوی ابزارهای کاربردی و سیستم هدایت‌گر را حذف کند. در این تبلت کاربران می‌توانند از تمامی پیکسل‌های روی نمایشگر 8.3 اینچی به صورت کاربردی بهره ببرند.

دکتر "جونگ-سئوک پارک"( Jong-seok Park) مدیر مرکز ابزارهای موبایلی و ارتباطی ال‌جی در این خصوص گفت: «ال‌جی همکاری‌های نزدیکی را با شرکت گوگل آغاز کرده است و بر این اساس نخستین تبلت Google Play Edition را به تولید رسانده است».

او در ادامه خاطرنشان کرد: «رایانه لوحی LG G Pad 8.3 Google Play Edition در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر در بهترین حالت می‌تواند آن را با سلیقه خود هماهنگ کند. این محصول با تمام مدل‌های مشابهی که در بازار فروخته می‌شود متفاوت است».

تبلت LG G Pad 8.3 Google Play Edition از هم‌اکنون وارد بازار آمریکا شده است و روی فروشگاه اینترنتی گوگل نیز با قیمت 350 دلار فروخته می‌شود.

درباره ما
یارانه,سبد کالا,تقویم 93,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 865
  • بازدید سال : 4,701
  • بازدید کلی : 97,211
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده پبج رنگ