loading...
وبلاگ همتا
احمد بازدید : 189 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

روش قطع پیامک‌ تبلیغاتی همراه‌اول و ایرانسل
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن‌ همراه درصورت عدم ‌تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه‌ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه‌ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه‌اول درصورت عدم‌تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «۱» را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می‌تواند با ارسال عدد «۲» به شماره ۸۹۹۹ نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن‌همراه (ایرانسل) اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های این اپراتور را دریافت می‌کنند که درصورت عدم‌تمایل به دریافت آن نیز می‌توانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آن‌ها لغو شود.

منبع: فارس

احمد بازدید : 189 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

ر اساس طرح «هديه شتاب در پرداخت» همراه اول، مشتركين مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پايان روز سي ام همان ماه، امكان فعالسازي و استفاده از هديه مكالمه رايگان با دیگر مشترکین همراه اول و تلفن ثابت را در روز دلخواه خواهند داشت.

اين طرح بر روي كد دستوري *111*115# تحت عنوان هديه شتاب در پرداخت، ارائه مي شود و مشتركين جهت فعالسازي هديه مكالمه يك روز رايگان مي بايست در همان روزي كه قصد استفاده از مكالمه رايگان را دارند، كد دستوري *111*1151#  را جهت فعالسازي شماره گيري كنند.
در طرح «هديه شتاب در پرداخت»، هنگامي كه مشترك قبض پايان دوره خود را پيش از پانزدهم ماه بصورت غيرحضوري پرداخت مي كند، پيامكي با محتواي مشمول شدن دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان دريافت مي كند. با اين پيامك مدت زماني كه مشترك براي فعال نمودن هديه فرصت دارد اعلام مي شود و چنانچه مشترك پس از پانزدهم هر ماه اقدام به پرداخت قبض پايان دوره ماهانه خود كند، مشمول دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان نمي¬شود.
همچنين مشتركين پس از فعالسازي هديه مذكور، به مدت 24 ساعت فرصت خواهند داشت كه از هديه مكالمه رايگان خود استفاده  كنند.

احمد بازدید : 119 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

هدیه شارژ وفاداری

یک درصد شارژ بیشتر به ازای هر سال همراهی شما در هر بار شارژ
 
نحوه دریافت هدیه شارژ وفاداری
 
·         تاریخ شروع طرح ۵ مهر ماه ۹۲ می باشد.
·     شرط برخورداری از طرح آن است که مشترکین اعتباری حداقل یکسال مشترک همراه اول بوده باشند بدین معنا که مشترکین اعتباری که یک سال یا بیشتر از فعالسازی یا تغییر نام سیم کارتشان زمان گذشته باشد، مشمول طرح می باشند.
  • مشترکین می بایست جهت دریافت هدیه شارژ وفاداری رمز شارژ خود را با کد دستوری *۱۱۱*۱۲۲*PIN#وارد کنند.
  • امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه وفاداریو میزان درصدی هدیه شارژ که به مشترک تعلق می گیرد بر روی کد دستوری*۱۱۱*۱۲۹۱# وجود دارد.
  •  
 
 
نحوه دریافت هدیه شارژ وفاداری
   
درخواست
کد دستوری
فعال‏سازی هدیه شارژ وفاداری
*۱۱۱*۱۲۲*PIN#
دریافت راهنماو درصد هدیه شارژ
*۱۱۱*۱۲۹۱#
 
 
قوانین کلی
 
  • مشترکین علاوه بر دریافت شارژ مربوط به مبلغ پین وارد شده، به ازای هر سال وفاداری به همراه اول (هر سال از تاریخ فعالسازی یا تغییر نام سیم کارت تا تاریخ کنونی)، ۱٪ شارژ بیشتر دریافت می نمایند. (عدد مربوط به سال رو به پایین گرد می­شود. به عنوان مثال مشترکی که هفت سال و ده ماه از تاریخ تغییر نامش در سیستم گذشته باشد هفت درصد شارژ بیشتر بعنوان هدیه دریافت خواهد نمود)
  • حداکثر تخفیف قابل ارائه، فارغ از تعداد سال های وفاداری مشترک، ۱۰ درصد است.
  • امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه شارژ وفاداری و مقدار درصدی هدیه شارژی که به مشترک تعلق می گیرد بر روی کد دستوری شماره *۱۱۱*۱۲۹۱#برای مشترکین وجود دارد.
  • هدیه شارژ وفاداری برای استفاده درون شبکه بوده وبرای مکالمه، پیامک،پیامک چند رسانه ای و GPRS قابل استفاده می باشد.
  • امکان خرید بسته و یا انتقال اعتبار، با مبلغ افزوده شده بعنوان هدیه شارژ وفاداری وجود ندارد.
·         چنانچه مدت زمان تغییر نام مشترک در سیستم و فعالسازی سیم کارت کمتر از یکسال باشد، مشترک مشمول طرح نبوده و در صورت شماره گیری کد دستوری مربوط به طرح، به وی اطلاع داده می شود که مشمول طرح نیست، اما پین همچنان قابلیت مصرف را خواهد داشت. به عبارت دیگر در این مرحله پین مصرف نشده و مشترک می تواند آن را به صورت عادی یا در طرح های دیگر شارژ هدیه مورد استفاده قرار دهد.
·         مدت زمان اعتبار هدیه شارژ وفاداری فارغ از مبلغ شارژ پین ۶ ماه می باشد.
·         امکان بهره مندی از دو یا چند هدیه شارژ وفاداری(به ازای اعمال دو یا چند پین) و فعال شدن همزمان آن برای مشترک وجود دارد.
·         در صورتی که مشترک دو یا چند هدیه شارژ وفاداری بصورت همزمان فعال نماید بدیهی است که هر شارژ وفاداری تنها تا پایان زمان اعتبار خود معتبر خواهد بود. اما چنانچه مشترک با کد *۱۴۰*۱۱# میزان شارژ خود را استعلام نماید، بیشترین (بزرگترین) تاریخ در بین زمان های اعتبار هدیه های شارژ وفاداری فعال شده به وی اعلام می شود.
·         اولویت مصرف با شارژ هدیه است.به عبارت دیگر مبلغ کارکرد مشترک ابتدا از شارژ هدیه وفاداری وی کسر می گردد سپس از مبلغ شارژ اصلی که مشترک اعمال نموده است مصرف می شود.
·         چنانچه مشترک بسته های هدیه دیگری داشته باشد، مبلغ کارکرد وی ابتدا از اعتبار بسته های هدیه کسر شده و سپس از شارژ وفاداری مصرف می شود.
احمد بازدید : 119 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
در روز تولدتان ۲۴ ساعت مکالمه رایگان داخل شبکه از همراه اول هدیه بگیرید!
 
نحوه دریافت هدیه
هدیه تولد بر روی دو سامانه جامع خدمات همراه اول (کد *۱۱۱# و پیامک به ۱۱۱)، با کد ۴۱ به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می­شود. کدهای دستوری جهت برخورداری از این سرویس در جدول زیر خلاصه شده است:
 
 
نحوه دریافت هدیه
   
درخواست
کد *۱۱۱#
پیامک به ۱۱۱
فعال‏سازی هدیه تولد
*۱۱۱*۴۱۱#
۴۱۱
دریافت راهنما
*۱۱۱*۴۱۹#
۴۱۹
 
مشترکین برای دریافت هدیه می­بایست در روز تولدشان عدد ۴۱۱ را به سرشماره پیامکی ۱۱۱ بفرستند یا کد *۱۱۱*۴۱۱# را شماره­گیری کنند.
همچنین امکان دریافت راهنمای هدیه، و بررسی روز تولد ثبت شده در سیستم، با ارسال عدد ۴۱۱ به سرشماره پیامکی ۱۱۱ یا شماره­گیری کد *۱۱۱*۴۱۱#امکان­پذیر است.
 
قوانین کلی
 
· بسته هدیه تولد به کلیه مالکین سیم کارت های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه) و اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز) ارائه می شود. همچنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.
· مالکین سیم کارت های دائمی و اعتباری، می بایست در روز تولد خود کددستوری مربوط به فعال سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست هایی که قبل از ساعت ۰۰:۰۰ و بعد از ساعت ۲۳:۵۹ تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی گیرند.
· بسته هدیه مکالمه تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا ۲۴ ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود.
· به طور مثال مشترکی که در ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال سازی بسته هدیه نماید، می تواند تا ساعت ۱۰:۲۱ روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشد.
احمد بازدید : 486 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

بر اساس طرح «هديه شتاب در پرداخت» همراه اول، مشتركين مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پايان روز سي ام همان ماه، امكان فعالسازي و استفاده از هديه مكالمه رايگان با دیگر مشترکین همراه اول و تلفن ثابت را در روز دلخواه خواهند داشت.

اين طرح بر روي كد دستوري *111*115# تحت عنوان هديه شتاب در پرداخت، ارائه مي شود و مشتركين جهت فعالسازي هديه مكالمه يك روز رايگان مي بايست در همان روزي كه قصد استفاده از مكالمه رايگان را دارند، كد دستوري *111*1151#  را جهت فعالسازي شماره گيري كنند.
در طرح «هديه شتاب در پرداخت»، هنگامي كه مشترك قبض پايان دوره خود را پيش از پانزدهم ماه بصورت غيرحضوري پرداخت مي كند، پيامكي با محتواي مشمول شدن دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان دريافت مي كند. با اين پيامك مدت زماني كه مشترك براي فعال نمودن هديه فرصت دارد اعلام مي شود و چنانچه مشترك پس از پانزدهم هر ماه اقدام به پرداخت قبض پايان دوره ماهانه خود كند، مشمول دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان نميشود.
همچنين مشتركين پس از فعالسازي هديه مذكور، به مدت 24 ساعت فرصت خواهند داشت كه از هديه مكالمه رايگان خود استفاده  كنند.

احمد بازدید : 314 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 کد آهنگ پیشواز هادی احمدی آلبوم  عمر گل لاله

 


۳۳۱۴۵۷۶ آهنگ یاد تو هادی احمدی
۳۳۱۴۵۷۷ آهنگ دیوار تنهای هادی احمدی
۳۳۱۴۵۷۸ آهنگ لحظه اول هادی احمدی
۳۳۱۴۵۷۹ نیمه آهنگ گمشده ی من هادی احمدی
۳۳۱۴۵۸۰ آهنگ با تو بی تو هادی احمدی
۳۳۱۴۵۸۱ آهنگ لحظه ی دیدار هادی احمدی
۳۳۱۴۵۸۲ آهنگ یاد تو .بی کلام هادی احمدی
  ۳۳۱۴۵۸۳آهنگ لحظه دیدار.بی کلام هادی احمدی
احمد بازدید : 127 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

باز هم دو نمونه مفهومی از گوشی آیفون رونمایی شدند که کار طراحی آنها را یک شرکت ایتالیایی به نام Set Solution بر عهده داشت. یکی از این مدل‌ها iPhone Air نام دارد که در طراحی آن از تبلت جدید اپل ایده گرفته شده است. مدل دیگر iPhone 6c نام دارد که منظور از حرف C نیز عبارت Curve به معنای خمیده می‌باشد.

حال این کمپانی ایتالیایی مدل دیگری از آی‌فون را با نام iPhone 6 و با قابلیت اسکن چشم ارائه کرده است که در واقع قرار است جایگزین سیستم تشخیص هویت تاچ گوشی شود.

در این مدل به جای استفاده از سیستم اسکن اثر انگشت در داخل دکمه Home که در گوشی iPhone 5s مورد استفاده قرار گرفته بود از سیستم اسکنر چشم استفاده شده است که از نوعی فناوری متصاعد کننده پرتو برای اسکن رتینای چشم استفاده می‌کنند و پس از تشخیص کاربر دستگاه را قفل‌گشایی می‌کند. این اسکنر چشم می‌تواند دقیقا کار سیستم تاچ را انجام دهد. برای مثال، کاربر می‌تواند پس از تشخیص هویت از طریق اسکن چشم، وارد حساب بانکی آنلاین خود شود و معاملاش را انجام دهند. به علاوه به لطف این سیستم امکان خرید برنامه از سرویس‌هایی نظیر iTunes و App Store نیز برایتان فراهم خواهد شد.

اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگوییم که هنوز برای استفاده از این فناوری روی گوشی‌های هوشمند کمی زود است و کاربرد این تکنولوژی تا حدودی گران تمام می‌شود، علاوه بر این در حال حاضر نیازی به جایگزین نمودن سیستم تشخیص هویت فعلی با یک سیستم پیشرفته تر به نظر نمی‌رسد.

احمد بازدید : 1351 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

نقشه استان اصفهان  بر اساس آخرین تغییرات ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک، محدوده های زوج و فرد، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو، هتل ها، سفارتخانه ها، موزه، آژانس های بین المللی، پمپ بنزین و پمپ گازها و… وجود دارد.

نقشه اصفهان

احمد بازدید : 328 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

نقشه استان آذربایجان غربی نقشه آذربایجان غربیبر اساس آخرین تغییرات ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک، محدوده های زوج و فرد، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو، هتل ها، سفارتخانه ها، موزه، آژانس های بین المللی، پمپ بنزین و پمپ گازها و… وجود دارد.

 

احمد بازدید : 501 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

نقشه استان آذربایجان شرقی  بر اساس آخرین تغییرات ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک، محدوده های زوج و فرد، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو، هتل ها، سفارتخانه ها، موزه، آژانس های بین المللی، پمپ بنزین و پمپ گازها و… وجود دارد.

نقشه آذریایجان شرقی,نقشه ایرن

احمد بازدید : 85 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

سبیل ممد نوری تنها جذابیت تیم ملی ایران نشه صلواااااااااات

 

 

.
.

حداقل درخواست بدیم داور بازی اصغر فرهادی باشه نتیجه مشخص نشه :

.
.

خبر فوری : هم اکنون مسی از ترس بیک زاده از دنیای فوتبال خداحافظی کرد …

.
.
به نام خدا توپ زیر پای مسیِ ! مسی ، مـــــسـی ، مــــســــــــی !!!

گُل :|
.
.

من جای کیروش بودم، شب قبل بازی با آرژانتین چراغارو خاموش میکردم، میگفتم هرکی میخواد بره،بره.

.
.

باید از اینایی که از کانال سه مراسم قرعه کشی رو دیدن تقدیر و تجلیل کرد… !!

.

.

میگن ظریف فردا داره میره آرژانتین ، یه توافق نامه امضا کنه که یکم یواش تر.

.

احمد بازدید : 106 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

احمد بازدید : 164 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

از قابلیت اصلی WeChat  آندروید  می توان به امکان ارسال پیام های متنی ، ارسال شکلک ، به اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم و اضافه کردن مخاطبین به عنوان کاربر we chat اضافه داشت .
ویژگی های اصلی:
به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم با دوستان
پیدا کردن دوست با تکان دادن گوشی
ارسال پیام خصوصی به مخاطبین
قرار دادن عکس های متعدد
ارسال پیام  متنی به دوستان
پشتیبانی از ۱۸ زبان
 
تغییرات نسخه اخیر:
برقراری تماس صوتی با دوستان
ثبت نام از طریق ایمیل
امکان ویرایش پیام ها

احمد بازدید : 107 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

درباره ما
یارانه,سبد کالا,تقویم 93,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 882
  • بازدید سال : 4,718
  • بازدید کلی : 97,228
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده پبج رنگ