loading...
وبلاگ همتا
احمد بازدید : 122 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

داوطلبان ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور باید از امروز ۱۶ آذر، ثبت نام اینترنتی خود را برای کنکور ۹۳ آغاز کنند. از آنجایی که ثبت نام و جزئیات آن سهم بسزایی در قبولی دانش آموزان دارد، رقابت سنگین کنکور امسال با آغاز ثبت نام آغاز شده است.

::دانلود دفترچه::

 

احمد بازدید : 111 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اولین و تنها تبلت اندرویدی متن‌باز

ال‌جی از رایانه لوحی جدیدی رونمایی کرده است که گفته می‌شود

نخستین تبلت جهان مبتنی بر سیستم Google Play Edition است.

نخستین تبلت گوگل مبتنی بر "طرح اندروید متن‌باز"(AOSP) آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید موسوم به 4.4 KitKat را در خود جا داده است و شامل پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 600 با توان 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر می‌شود.

این تبلت نمایشگر لمسی 8.3 اینچی از نوع WUXGA Full HD IPS را در خود جا داده است و تصاویر در آن با کیفیت 1920 در 1200 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

رایانه لوحی جدید ال‌جی به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر می‌تواند رابط کاربری از جمله نوار حاوی ابزارهای کاربردی و سیستم هدایت‌گر را حذف کند. در این تبلت کاربران می‌توانند از تمامی پیکسل‌های روی نمایشگر 8.3 اینچی به صورت کاربردی بهره ببرند.

دکتر "جونگ-سئوک پارک"( Jong-seok Park) مدیر مرکز ابزارهای موبایلی و ارتباطی ال‌جی در این خصوص گفت: «ال‌جی همکاری‌های نزدیکی را با شرکت گوگل آغاز کرده است و بر این اساس نخستین تبلت Google Play Edition را به تولید رسانده است».

او در ادامه خاطرنشان کرد: «رایانه لوحی LG G Pad 8.3 Google Play Edition در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر در بهترین حالت می‌تواند آن را با سلیقه خود هماهنگ کند. این محصول با تمام مدل‌های مشابهی که در بازار فروخته می‌شود متفاوت است».

تبلت LG G Pad 8.3 Google Play Edition از هم‌اکنون وارد بازار آمریکا شده است و روی فروشگاه اینترنتی گوگل نیز با قیمت 350 دلار فروخته می‌شود.

احمد بازدید : 223 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت ثبت‌نام کنکور 93 تا روز شنبه 23 آذر ماه، گفت: تاکنون 201 هزار داوطلب در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت ثبت‌نام در کنکور 93 تا ساعت 24 روز شنبه 23 اذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: به داوطلبانی که تا کنون جهت ثبت نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود که هرچه سریعتر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه لازم است داوطلبان با پرداخت وجه منحصرا به شکل اینترنتی و دریافت اطلاعات کارت اعتباری شامل شماره سریال 12 رقمی نسبت به دریافت دفترچه اقدام کنند، خاطر نشان کرد: لازم است این داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشر شده روی سایت سازمان ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس و تقاضانامه ثبت نام که در صفحه 45 دفترچه راهنما چاپ شده است اقدام کنند.

توکلی افزود: این داوطلبان پس از کنترل اطلاعات تکمیل شده و اطمینان از صحت آن حداکثر تا روز شنبه 23 آذرماه فرصت دارند به سایت سازمان مراجعه و تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام را کامل کنند.

احمد بازدید : 163 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان شركت در آزمون دوره فراگير مقطع كارشناسي‌ ارشد دانشگاه پيام‌نور در سال 1392 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 29/9/92 در 85 شهرستان و مراكز استانهاي مختلف كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 دقيقه صبح اين روز آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان رأس ساعت 8:00 صبح بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

كارت ورود به جلسه و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 26/9/92 بر روي سايت اطلاع‌رساني اين سازمان به نشانيwww.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضيان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و ...) و اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري و ...) خود نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمايند. اطلاعيه تكميلي سازمان در اين خصوص بر روي سايت اين سازمان و همچنين نشريه پيك سنجش (هفته‌نامه خبري و اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور) روز دوشنبه مورخ 25/9/92 درج خواهد شد.

احمد بازدید : 319 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

*با توجه به اینکه رزرو بلیت اینترنتی بلیط قطار جهت نوروز 1393 با نام و تعرفه تکراری در سیستم فروش اینترنتی امکانپذیر نمی باشد، در صورتی که قصد دربست نمودن کوپه را دارید از گزینه دربست کوپه استفاده فرمائید.

*** فروش بلیت کلیه قطارهای مسافری شرکت رجاء برای حرکت های 21/09/92 لغایت 30/10/92 در کلیه محورها از روز سه شنبه مورخ 19/09/92 ساعت 08:00 صبح انجام خواهد شد.

توجه: از پيش فروش مورخه 19/09/92 ،قيمت بليت كليه قطارهاي مسافري بصورت شناور مورد محاسبه قرار مي‌گيرد. بدين ترتيب كه قيمت بليت يك قطار ثابت نبوده و با توجه به فاصله زماني صدور بليت تا زمان حركت،‌تخفيفاتي درنظر گرفته شده كه در بهاي دريافتي از مسافر محاسبه و اعمال مي‌گردد.

احمد بازدید : 122 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
عنواننرخ امروزنرخ روز گذشته
دلار ۲۹,۴۵۰ ۲۹,۴۵۰
یورو ۴۰,۴۰۰ ۴۰,۴۰۰
پوند ۴۸,۱۵۰ ۴۸,۱۵۰
درهم ۸,۱۰۰ ۸,۱۰۰
دلار کانادا ۲۸,۵۰۰ ۲۸,۵۰۰
دلار استرالیا ۲۶,۸۰۰ ۲۶,۸۰۰
ریال سعودی ۸,۰۰۰ ۸,۰۰۰
لير ترکيه ۱۴,۷۵۰ ۱۴,۷۵۰
کرون سوئد ۴,۵۵۰ ۴,۵۵۰
احمد بازدید : 258 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

خدمات صرافی جلالی دین شرح است: 1- اعلام قیمت آنلاین انواع طلا و قیمت انواع ارز 2-ارسال و دریافت سکه و ارز با پیک موتوری 3-انجام حواله ارزی از کشورهای امریکایی و اروپایی و آسیایی

خدمات صرافی پارسی بدین شرح است :

  • خرید و فروش نقدی کلیه ارزهای معتبر
  • نقل و انتقالات بانکی ارز در داخل و خارج از کشور
  • حواله ارز به کلیه نقاط دنیا از طریق سیستم بانکی SWIFT
  • حواله ارز و تحویل دستی آن از طریق نمایندگیها یا دفاتر مرتبط در کشورهای ترکیه ، امارات ، کانادا ، استرالیا ، مالزی ، انگلستان ، سوئد
  • ارسال سریع ارز از طریق سیستم WESTERN UNION
  • خرید و فروش مسکوکات طلا و نقره
  • مشاوره در امور ارزی
احمد بازدید : 126 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به

ویژگی ها و قابلیت های مرورگر وب Firefox :

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری و نمایش صفحات وب
- نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن
- دارای تم ها و پلاگین های کاربردی و بی نظیر
- رابط کاربری آسان و جذاب
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- پشتیبانی کامل از اچ تی ام ال ۵
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- جلوگیری از باز شدن تبلیغات مزاحم پاپ آپ
- قابلیت مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- نصب آسان و از همه مهمتر رایگان بودن آن

 

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۲۳.۰۸ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

تعداد صفحات : 18

درباره ما
یارانه,سبد کالا,تقویم 93,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 864
  • بازدید سال : 4,700
  • بازدید کلی : 97,210
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده پبج رنگ