loading...
وبلاگ همتا
احمد بازدید : 189 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

روش قطع پیامک‌ تبلیغاتی همراه‌اول و ایرانسل
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن‌ همراه درصورت عدم ‌تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه‌ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه‌ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه‌اول درصورت عدم‌تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «۱» را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می‌تواند با ارسال عدد «۲» به شماره ۸۹۹۹ نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن‌همراه (ایرانسل) اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های این اپراتور را دریافت می‌کنند که درصورت عدم‌تمایل به دریافت آن نیز می‌توانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آن‌ها لغو شود.

منبع: فارس

احمد بازدید : 210 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از صدور روادید برای اعزام زائران ایرانی به کربلا خبر داد و گفت: در ایام اربعین حسینی ۴۰۰ هزار زائر ایرانی، در کربلا حضور خواهند داشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، ناصر خدرنژاد دراین باره افزود: تا کنون 100 هزار زائر ایرانی توسط سازمان حج به عتبات عالیات از مرزهای شلمچه ، چزابه و همچنین مرز مهران اعزام شده‌اند .

وی تاکید کرد: از این تعداد زائران حدود 84 هزار نفر از مرزهای شلمچه و چزابه و 16 هزار نفر نیز از مرز مهران عازم عتبات شده اند و طی روزهای آینده با نزدیک شده به ایام اربعین حسینی تعداد زائران به 400 هزار نفر خواهد رسید.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در مورد عوارض خروج زائران نیز گفت: در گذشته در مرزهای شلمچه و چزابه از هر زائر ایرانی 15 هزار تومان و در مرز مهران نیز هفت هزار و 500 تومان دریافت می شد که طی مذاکرات انجام شده با منطقه آزاد اروند عوارض خروج در هر سه مرز یکسان و با 50 درصد کاهش به هفت هزار و 500 تومان رسیده است.

خدرنژاد اظهار داشت: به طور متوسط روزانه پنج هزار زائر ایرانی از مرز مهران و 20 هزار زائر نیز از مرزهای شلمچه و چزابه به عتبات عالیات عراق اعزام می شوند.

وی از آغاز دوره جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: دوره جدید اعزام 23 آذر آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد و طی این مدت 267 هزار نفر اعزام خواهند شد.

معاون سازمان حج به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تمامی زائران اعزامی اشاره کرد و افزود: چنانچه اتفاقاتی برای زائران رخ دهد و زائری دچار حادثه شود، تا سقف 114 میلیون تومان دیه پرداخته می‌شود همچنین به زائران تا سقف 15 میلیون هزینه بستری و یک میلیون تومان نیز هزینه درمان سرپایی پرداخت می شود.

احمد بازدید : 112 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

عملیات انتقال زائران عمره مفرده ۹۲ - ۹۳ با پرواز نخستین گروه از زائران تهرانی از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد آغاز شد.

به‌ گزارش ایسنا، منوچهر سپاسی سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با اعلام این خبر گفت: نخستین گروه از زائران عمره مفرده، سه‌شنبه 26 آذر ماه با یک فروند هواپیمای ایرباس ایران‌ایر، فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه جده ترک کردند.

وی با اعلام خبر افزوده‌ شدن فرودگاه همدان به جمع فرودگاه‌هایی که عملیات اعزام زائران بیت‌‎الله الحرام از آنها انجام می‌شود، گفت: این فرودگاه از دهم دی ماه پذیرای زائران برای اعزام به عربستان خواهد بود.

سپاسی اظهار کرد: 20 فرودگاه مهرآباد، اصفهان، ارومیه، گرگان، مشهد، رشت، اهواز، بندرعباس، زاهدان، کرمانشاه، یزد، اردبیل، شیراز، بوشهر، ساری، تبریز، کرمان، زنجان، بیرجند و همدان میزبان زائران برای انتقال به سرزمین وحی هستند.

به گفته وی زائران استان‌های کردستان و ایلام از فرودگاه کرمانشاه، زائران استان مرکزی از فرودگاه اصفهان و زائران استان‌های قم، سمنان، قزوین، لرستان و البرز از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعزام خواهند شد.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: 780 هزار زائر ایرانی توسط سه شرکت هواپیمایی هما، ماهان و سعودی برای انجام اعمال عمره مفرده به عربستان اعزام خواهند شد.

بر طبق این گزارش، عملیات اعزام عمره‌گزاران در مرحله اول از 26 آذر ماه آغاز و تا اواسط فروردین 93 ادامه خواهد داشت.

احمد بازدید : 116 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

جمشید مشایخی گفت: خوشحالم که به نمایندگی از مردم ایران به سراغ مسی می‌روم.

این بازیگر در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه گذشته، جلسه‌ای با آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال داشتیم و از من خواسته شد به نمایندگی از مردم ایران برای دلجویی از مسی به سراغ او بروم.

وی افزود: مردم ایران از موضوع پیش آمده ناراحت هستند و اشتباه و خطای عده‌ای همه را غصه‌دار کرده است. ما ملت با فرهنگی هستیم و برای تلافی این خطا باید کاری کنیم تا بدانند این افراد ایرانی اصیل نبودند.

مشایخی خاطر نشان کرد: باشگاه استقلال پیگیر این سفر است و به دنبال این هستند تا در آرژانتین و یا اسپانیا ملاقات را برقرار کنند و من به همراه آقای فتح‌الله‌زاده عازم این سفر خواهیم شد.

وی انتخابش برای این سفر را افتخاری دانست و گفت: لطفی است که دوستان به من بی‌ادعا داشتند.

این بازیگر پیشکسوت با بیان اینکه از دوران کودکی‌اش به فوتبال علاقه‌مند بوده است، اظهار کرد: عاشق فوتبال و کشتی بودم و به تماشای این مسابقات می‌رفتم و حتی همسرم هم در این دو ورزش کارشناس شده است و با هم در این خصوص بحث و تبادل نظر می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدارش با ناصر حجازی در روزهای آخر حیاتش گفت: دیداری بود که ایسنا تدارک دیده بود و برایم بسیار خاطره‌انگیز بود. حضور در کنار اسطوره فوتبال که در آن شرایط سخت بسیار با روحیه و امیدوار بود.

مشایخی که هفته گذشته به صورت تلفنی در برنامه 90 درباره مسی به اظهار نظر پرداخته بود، اظهار کرد:‌ به اتفاق پسر و همسرم هر هفته این برنامه را دنبال می‌کنم و از دیدن کامنت‌هایی که برای مسی گذاشته بودند و گزارشی که در برنامه هفته گذشته پخش شد، بسیار ناراحت شدم. میلیون‌ها نفر عاشق این بازیکن در مملکت‌مان هستند و نباید کار این چند نفر را به حساب همه نوشت. در شرایطی که بزرگان زیادی در ادب در کشورمان داشته‌ایم که در دنیا بی‌نظیر هستند، وقوع چنین اتفاقاتی بسیار تأسف‌برانگیز است.

احمد بازدید : 160 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

پس از رفع تعلیق دو فیلم سینمایی «قصه‌ها» و «پریناز»، چند فیلم دیگر نیز در دستور کار شورای پروانه نمایش قرار دارند که مهم‌ترین آنها دو فیلم از کمال تبریزی، یک فیلم از ابراهیم حاتمی‌کیا و یک فیلم از خسرو معصومی است.

در این چهارچوب فیلم‌های «قصه‌ها» به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، «پریناز» به تهیه‌کنندگی عبدالمحمد نجیبی و کارگردانی بهرام بهرامیان از شورای پروانه نمایش، مجوز اکران دریافت کردند تا یا مسیر جشنواره را در پیش گرفته و یا در نوبت اکران قرار بگیرند.

اعضای شورای بازبینی و صدور پروانه نمایش متشکل از سید حسن خامنه‌ای، حسین کرمی، محمد باقر قهرمانی، سید رضا میرکریمی، سید احمدرضا دستغیب، مجید رضا بالا، سید ضیاءالدین دری و محمد حسین لطیفی، فیلم‌های بلاتکلیف دیگری را نیز مورد بازبینی قرار داده‌اند و درباره اکران برخی آثار دیگر نیز اخذ تصمیم شده است.

در همین چهارچوب «پاداش» (1387) به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی مهدی کریمی، «خیابان‌های آرام» (1389) اثر دیگری از کمال تبریزی و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی موافقت شورای پروانه نمایش را برای صدور پروانه اکران دریافت کرده‌اند و به زودی پروانه نمایش دریافت خواهند کرد.

«گزارش یک جشن» (1389) اثر مهم ابراهیم حاتمی کیا که محمد پیرهادی تهیه کنندگی‌اش را برعهده دارد و برای اولین و آخرین بار در بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی فجر به نمایش درآمد، دیگر اثری است که پس از بازبینی، مراحل صدور مجوز پروانه نمایش را طی می‌کند.
«خرس» (1390) به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی دیگر فیلمی است که تنها در سی‌امین دوره جشنواره بین المللی فجر به نمایش درآمد و به واسطه واکنش‌هایی که پس از اکران در کاخ جشنواره رخ داد، مسئولان امر ترجیح دادند در پی نمایشش نباشند و در بلاتکلیفی به سر می‌برد. اما حالا شورای پروانه نمایش برای اکرانش چراغ سبز نشان داده است.

«ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی سپهر سیفی دیگر اثر بلند سینمایی است که پروانه نمایش دریافت کرده است. این فیلم سینمایی که در یک شبانه روز و در قالب یک سکانس پلان 130 دقیقه‌ای تصویربرداری شده، پیش از این جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز، جایزه بهترین فیلم جشنواره لیسبون پرتغال و جایزه جشنواره دوبی را از آن خود کرده بود و اکنون احتمالاً به جشنواره  فیلم فجر خواهد آمد.

احمد بازدید : 189 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

ر اساس طرح «هديه شتاب در پرداخت» همراه اول، مشتركين مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پايان روز سي ام همان ماه، امكان فعالسازي و استفاده از هديه مكالمه رايگان با دیگر مشترکین همراه اول و تلفن ثابت را در روز دلخواه خواهند داشت.

اين طرح بر روي كد دستوري *111*115# تحت عنوان هديه شتاب در پرداخت، ارائه مي شود و مشتركين جهت فعالسازي هديه مكالمه يك روز رايگان مي بايست در همان روزي كه قصد استفاده از مكالمه رايگان را دارند، كد دستوري *111*1151#  را جهت فعالسازي شماره گيري كنند.
در طرح «هديه شتاب در پرداخت»، هنگامي كه مشترك قبض پايان دوره خود را پيش از پانزدهم ماه بصورت غيرحضوري پرداخت مي كند، پيامكي با محتواي مشمول شدن دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان دريافت مي كند. با اين پيامك مدت زماني كه مشترك براي فعال نمودن هديه فرصت دارد اعلام مي شود و چنانچه مشترك پس از پانزدهم هر ماه اقدام به پرداخت قبض پايان دوره ماهانه خود كند، مشمول دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان نمي¬شود.
همچنين مشتركين پس از فعالسازي هديه مذكور، به مدت 24 ساعت فرصت خواهند داشت كه از هديه مكالمه رايگان خود استفاده  كنند.

احمد بازدید : 119 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

هدیه شارژ وفاداری

یک درصد شارژ بیشتر به ازای هر سال همراهی شما در هر بار شارژ
 
نحوه دریافت هدیه شارژ وفاداری
 
·         تاریخ شروع طرح ۵ مهر ماه ۹۲ می باشد.
·     شرط برخورداری از طرح آن است که مشترکین اعتباری حداقل یکسال مشترک همراه اول بوده باشند بدین معنا که مشترکین اعتباری که یک سال یا بیشتر از فعالسازی یا تغییر نام سیم کارتشان زمان گذشته باشد، مشمول طرح می باشند.
  • مشترکین می بایست جهت دریافت هدیه شارژ وفاداری رمز شارژ خود را با کد دستوری *۱۱۱*۱۲۲*PIN#وارد کنند.
  • امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه وفاداریو میزان درصدی هدیه شارژ که به مشترک تعلق می گیرد بر روی کد دستوری*۱۱۱*۱۲۹۱# وجود دارد.
  •  
 
 
نحوه دریافت هدیه شارژ وفاداری
   
درخواست
کد دستوری
فعال‏سازی هدیه شارژ وفاداری
*۱۱۱*۱۲۲*PIN#
دریافت راهنماو درصد هدیه شارژ
*۱۱۱*۱۲۹۱#
 
 
قوانین کلی
 
  • مشترکین علاوه بر دریافت شارژ مربوط به مبلغ پین وارد شده، به ازای هر سال وفاداری به همراه اول (هر سال از تاریخ فعالسازی یا تغییر نام سیم کارت تا تاریخ کنونی)، ۱٪ شارژ بیشتر دریافت می نمایند. (عدد مربوط به سال رو به پایین گرد می­شود. به عنوان مثال مشترکی که هفت سال و ده ماه از تاریخ تغییر نامش در سیستم گذشته باشد هفت درصد شارژ بیشتر بعنوان هدیه دریافت خواهد نمود)
  • حداکثر تخفیف قابل ارائه، فارغ از تعداد سال های وفاداری مشترک، ۱۰ درصد است.
  • امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه شارژ وفاداری و مقدار درصدی هدیه شارژی که به مشترک تعلق می گیرد بر روی کد دستوری شماره *۱۱۱*۱۲۹۱#برای مشترکین وجود دارد.
  • هدیه شارژ وفاداری برای استفاده درون شبکه بوده وبرای مکالمه، پیامک،پیامک چند رسانه ای و GPRS قابل استفاده می باشد.
  • امکان خرید بسته و یا انتقال اعتبار، با مبلغ افزوده شده بعنوان هدیه شارژ وفاداری وجود ندارد.
·         چنانچه مدت زمان تغییر نام مشترک در سیستم و فعالسازی سیم کارت کمتر از یکسال باشد، مشترک مشمول طرح نبوده و در صورت شماره گیری کد دستوری مربوط به طرح، به وی اطلاع داده می شود که مشمول طرح نیست، اما پین همچنان قابلیت مصرف را خواهد داشت. به عبارت دیگر در این مرحله پین مصرف نشده و مشترک می تواند آن را به صورت عادی یا در طرح های دیگر شارژ هدیه مورد استفاده قرار دهد.
·         مدت زمان اعتبار هدیه شارژ وفاداری فارغ از مبلغ شارژ پین ۶ ماه می باشد.
·         امکان بهره مندی از دو یا چند هدیه شارژ وفاداری(به ازای اعمال دو یا چند پین) و فعال شدن همزمان آن برای مشترک وجود دارد.
·         در صورتی که مشترک دو یا چند هدیه شارژ وفاداری بصورت همزمان فعال نماید بدیهی است که هر شارژ وفاداری تنها تا پایان زمان اعتبار خود معتبر خواهد بود. اما چنانچه مشترک با کد *۱۴۰*۱۱# میزان شارژ خود را استعلام نماید، بیشترین (بزرگترین) تاریخ در بین زمان های اعتبار هدیه های شارژ وفاداری فعال شده به وی اعلام می شود.
·         اولویت مصرف با شارژ هدیه است.به عبارت دیگر مبلغ کارکرد مشترک ابتدا از شارژ هدیه وفاداری وی کسر می گردد سپس از مبلغ شارژ اصلی که مشترک اعمال نموده است مصرف می شود.
·         چنانچه مشترک بسته های هدیه دیگری داشته باشد، مبلغ کارکرد وی ابتدا از اعتبار بسته های هدیه کسر شده و سپس از شارژ وفاداری مصرف می شود.
احمد بازدید : 119 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
در روز تولدتان ۲۴ ساعت مکالمه رایگان داخل شبکه از همراه اول هدیه بگیرید!
 
نحوه دریافت هدیه
هدیه تولد بر روی دو سامانه جامع خدمات همراه اول (کد *۱۱۱# و پیامک به ۱۱۱)، با کد ۴۱ به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می­شود. کدهای دستوری جهت برخورداری از این سرویس در جدول زیر خلاصه شده است:
 
 
نحوه دریافت هدیه
   
درخواست
کد *۱۱۱#
پیامک به ۱۱۱
فعال‏سازی هدیه تولد
*۱۱۱*۴۱۱#
۴۱۱
دریافت راهنما
*۱۱۱*۴۱۹#
۴۱۹
 
مشترکین برای دریافت هدیه می­بایست در روز تولدشان عدد ۴۱۱ را به سرشماره پیامکی ۱۱۱ بفرستند یا کد *۱۱۱*۴۱۱# را شماره­گیری کنند.
همچنین امکان دریافت راهنمای هدیه، و بررسی روز تولد ثبت شده در سیستم، با ارسال عدد ۴۱۱ به سرشماره پیامکی ۱۱۱ یا شماره­گیری کد *۱۱۱*۴۱۱#امکان­پذیر است.
 
قوانین کلی
 
· بسته هدیه تولد به کلیه مالکین سیم کارت های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه) و اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز) ارائه می شود. همچنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.
· مالکین سیم کارت های دائمی و اعتباری، می بایست در روز تولد خود کددستوری مربوط به فعال سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست هایی که قبل از ساعت ۰۰:۰۰ و بعد از ساعت ۲۳:۵۹ تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی گیرند.
· بسته هدیه مکالمه تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا ۲۴ ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود.
· به طور مثال مشترکی که در ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال سازی بسته هدیه نماید، می تواند تا ساعت ۱۰:۲۱ روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشد.
احمد بازدید : 486 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

بر اساس طرح «هديه شتاب در پرداخت» همراه اول، مشتركين مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پايان روز سي ام همان ماه، امكان فعالسازي و استفاده از هديه مكالمه رايگان با دیگر مشترکین همراه اول و تلفن ثابت را در روز دلخواه خواهند داشت.

اين طرح بر روي كد دستوري *111*115# تحت عنوان هديه شتاب در پرداخت، ارائه مي شود و مشتركين جهت فعالسازي هديه مكالمه يك روز رايگان مي بايست در همان روزي كه قصد استفاده از مكالمه رايگان را دارند، كد دستوري *111*1151#  را جهت فعالسازي شماره گيري كنند.
در طرح «هديه شتاب در پرداخت»، هنگامي كه مشترك قبض پايان دوره خود را پيش از پانزدهم ماه بصورت غيرحضوري پرداخت مي كند، پيامكي با محتواي مشمول شدن دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان دريافت مي كند. با اين پيامك مدت زماني كه مشترك براي فعال نمودن هديه فرصت دارد اعلام مي شود و چنانچه مشترك پس از پانزدهم هر ماه اقدام به پرداخت قبض پايان دوره ماهانه خود كند، مشمول دريافت هديه يك روز مكالمه رايگان نميشود.
همچنين مشتركين پس از فعالسازي هديه مذكور، به مدت 24 ساعت فرصت خواهند داشت كه از هديه مكالمه رايگان خود استفاده  كنند.

احمد بازدید : 288 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

VMware vSphere مطمئن ترین و پیشرفته ترین بستر مجازی سازی برای پردازش ابری (Private cloud) است . نسخه Hypervisor (سروری) آن در واقع VMware ESXi 5، مطمئن ترین از جنبه کارایی و امنیت بالا و مقیاس پذیری در میان رقیبان خود است. برپاسازی سرورها به وسیله ESXi نه تنها بودجه سازمان شما را حفظ نموده بلکه مجازی سازی سرورها حقیقتا به مراتب ایمن تر ، مناسب تر می باشد و همچنین زمان کمتری را برای تصحیح اشکالات نسبت به سرورهای واقعی از شما به هدر می دهد . با استفاده از ESXi قادر به ایجاد Data Center های اتوماتیک و داینامیک خواهید بود که از درجه بالایی از Performance ، Scalability، Reliability برخوردار هستند .

برخی از مباحث مجازی سازی VMware vSphere عبارتند از :

  • فیلم آموزش فارسی نصب ESXi 5
  • آموزش نصب ESXi Server
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی و مقایسه نرم افزار های مجازی سازی
  • Virtualization چیست ؟
  • آموزش و آشنایی با ابزارهای Virtualization
  • مقایسه بین VMware ESXi و VMware ESX
  • مقایسه VMware ESXi Server و Windows Hyper-V
  • مقایسه VMware ESXi Server و Citrix XenServer
  • آشنایی با آینده تکنولوژی های مجازی سازی
  • فیلم آموزش فارسی نصب ، پیاده سازی و پیکربندی ماشین های مجازی در VMWare vSphere 5
  • آموزش ملزومات و یا Requirement ها ، توصیه ها و یا Recommendations های نصب ESXi
  • آموزش نکات و ترفندهای ESXi Console
  • تنظیمات vSphere Client و Web Client
  • ایجاد و نصب ماشین های مجازی روی ESXi
  • فیلم آموزش فارسی Configure نمودن و مدیریت Console vSphere
  • طریقه اتصال شبکه مجازی به شبکه فیزیکی
  • تنظیمات سوییچ مجازی (Virtual Standard Switch)

تعداد صفحات : 18

درباره ما
یارانه,سبد کالا,تقویم 93,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 892
  • بازدید سال : 4,728
  • بازدید کلی : 97,238
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده پبج رنگ