loading...
وبلاگ همتا
احمد بازدید : 138 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

http://dl5.downloadha.com/ali/2013/12/Angry%20Birds%20Go%201.0.2%20(www.Downloadha.com).zip

احمد بازدید : 314 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 کد آهنگ پیشواز هادی احمدی آلبوم  عمر گل لاله

 


۳۳۱۴۵۷۶ آهنگ یاد تو هادی احمدی
۳۳۱۴۵۷۷ آهنگ دیوار تنهای هادی احمدی
۳۳۱۴۵۷۸ آهنگ لحظه اول هادی احمدی
۳۳۱۴۵۷۹ نیمه آهنگ گمشده ی من هادی احمدی
۳۳۱۴۵۸۰ آهنگ با تو بی تو هادی احمدی
۳۳۱۴۵۸۱ آهنگ لحظه ی دیدار هادی احمدی
۳۳۱۴۵۸۲ آهنگ یاد تو .بی کلام هادی احمدی
  ۳۳۱۴۵۸۳آهنگ لحظه دیدار.بی کلام هادی احمدی
احمد بازدید : 127 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

باز هم دو نمونه مفهومی از گوشی آیفون رونمایی شدند که کار طراحی آنها را یک شرکت ایتالیایی به نام Set Solution بر عهده داشت. یکی از این مدل‌ها iPhone Air نام دارد که در طراحی آن از تبلت جدید اپل ایده گرفته شده است. مدل دیگر iPhone 6c نام دارد که منظور از حرف C نیز عبارت Curve به معنای خمیده می‌باشد.

حال این کمپانی ایتالیایی مدل دیگری از آی‌فون را با نام iPhone 6 و با قابلیت اسکن چشم ارائه کرده است که در واقع قرار است جایگزین سیستم تشخیص هویت تاچ گوشی شود.

در این مدل به جای استفاده از سیستم اسکن اثر انگشت در داخل دکمه Home که در گوشی iPhone 5s مورد استفاده قرار گرفته بود از سیستم اسکنر چشم استفاده شده است که از نوعی فناوری متصاعد کننده پرتو برای اسکن رتینای چشم استفاده می‌کنند و پس از تشخیص کاربر دستگاه را قفل‌گشایی می‌کند. این اسکنر چشم می‌تواند دقیقا کار سیستم تاچ را انجام دهد. برای مثال، کاربر می‌تواند پس از تشخیص هویت از طریق اسکن چشم، وارد حساب بانکی آنلاین خود شود و معاملاش را انجام دهند. به علاوه به لطف این سیستم امکان خرید برنامه از سرویس‌هایی نظیر iTunes و App Store نیز برایتان فراهم خواهد شد.

اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگوییم که هنوز برای استفاده از این فناوری روی گوشی‌های هوشمند کمی زود است و کاربرد این تکنولوژی تا حدودی گران تمام می‌شود، علاوه بر این در حال حاضر نیازی به جایگزین نمودن سیستم تشخیص هویت فعلی با یک سیستم پیشرفته تر به نظر نمی‌رسد.

احمد بازدید : 136 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

با بکار بستن نکات زیر مهارت تند خوانی را در خود تقویت کنید:

۱- مکثــها و توقفهای چشمان خود را حین مطالعه سطور کــاهش دهید. این همان تمرکزهای لحظه ای بروی حروف و واژه ها اسـت. مـا هنگام خواندن هر یک از سطرهای یک مـتـن چشمان خود را بصورت جهشی بسمت جلو حرکت می دهیم اکنون هر میزان که ما این کثـها و جهشــها را کـاهش دهیـم سـرعـت خـوانــدنمان نیز افزایش می یابد.
تـــعداد این توقفها معمولا در افراد کند خوان به ۷ بار در هر سطر میرسد اما شما میتوانید این تعداد مکث را به ۳ بار در هر سطر کاهش دهید.

نکته : هنگام مطالعه چشمان خود را در طول سطور حرکت دهید و نه سر خود را.
نکته :  برای کاهش مکث ها و توقفها میبایست حوزه دید خود را افزایش دهید. برای این منظور شما باید سعی کنید تا تصاویر واقع در گوشه چشمان خود را بدون اینکه بطور مستقیم به آنها نگاه کنید،ببینید.
نکته : اجازه ندهید حین مطالعه دیدتان دچار سرگردانی گردد.

۲- واژه ها را گروه بندی کنید. ما دیگر آموخته ایم که چگونه حروف را با یکدیگر ترکیب کرده و کلمات را خوانده و درک کنیم. اکنون باید بیاموزیم که دسته ای از کلمات را با یکدیگر ترکیب کرده و یک جمله را در آن واحد بخوانیم. و در قدم بعدی باید بیاموزیم که چگونه جملات را دسته بندی کرده و مفهوم کلی یک پاراگراف را استخراج کنیم.

نکته :  ثابت شده که دسته بندی واژه ها قوه ادراک و فهم را افزایش میدهد. بطور کلی مفهوم را آسانتر میتوان از یک دسته واژه استخراج کرد تا از کلمات منفرد و حتی حروف تک.

۳- هیچگاه به عقب باز نگردید. اغلب افراد عادت کرده اند هنگام مطالعه به عقب بازگشته و واژه ها و یا قسمتهایی از متن را که بدرستی متوجه نشده اند را بازخوانی کنند. این کار فقط از سرعت خواندن شما میکاهد. شما میتوانید با مطالعه تکمیلی قسمتهایی که بدرستی متوجه نشده اید را درک کنید. شاید با خودتان بگویید که این باز خوانی مجدد هم زمانبر است. اما باز گشت مکرر به عقب برای بازخوانی قسمتهای درک نشده به مراتب وقت گیر تر از مطالعه مجدد یک مطلب به روش تند خوانی ست.

۴- هدفمند مطالعه کنید. هدف خود را از مطالعه هر مطلبی از پیش تعیین کنید. که چه نوع اطلاعاتی را میخواهید کسب کنید. این کار سبب میگردد تا شما اطلاعات غیر ضروری و حاشیه ای را در فرایند مطالعه حذف کنید.

۵- فقط کلمات و مفاهیم کلیدی را مطالعه کنید. ما برای نگاشتن مطالب ناگزیریم پاره ای دستورات نوشتاری و ساختار صحیح جملات را رعایت کنیم. اما هنگام خواندن نه.۴۰ تا ۶۰ درصد کل یک متن از واژه ها و حروف بی اهمیت و غیر ضروری (البته برای درک آن) تشکیل یافته است. مانند حروف ربط مانند”و” و “یا”. بیاموزید تنها اسمها و افعال را بخوانید. نکات و مفاهیم اصلی یک پاراگراف را یافته و آن را در ذهن بسپارید و جزئیات خارج از موضوع اصلی را حذف کنید.

۶- با صدای بلند مطالعه نکنید. سرعت ادا کردن و صحبت کردن بسیار کمتر از ظرفیت یادگیری و مطالعه شماست. در فرایند مطالعه میبایست فقط چشمها و مغز درگیر باشند. سرعت قوه بینایی شما بسیار بیشتر از سرعت تکلم شماست. بنابراین از تلفظ حروف و واژه ها حین مطالعه خودداری کنید. اما مسئله اصوات به همین جا ختم نیمشود. ما حین خواندن در ذهن خود نیز اصوات مرتبط با حروف و واژه ها را بیان میکنیم. این همان ندای درون شماست زمانی که به اصطلاح در دلتان مطلبی را میخوانید. یعنی ما پس از دیدن یک کلمه صبر میکنیم تا صدای مرتبط با آن کلمه (تلفظ) در ذهنمان کامل شود سپس به سراغ کلمه بعدی میرویم. این عادت نیز سرعت مطالعه شما را کاهش میدهد. به یاد داشته باشید که حذف کامل این صداها در مغز و ذهن غیر ممکن است اما میتوان آنها را به حداقل رساند.

۷- در محیط مطالعه خود هر عاملی که موجب پرت شدن حواس شما میگردد را حذف کنید.

۸- هر میزان که شما با واژگان و اصطلاحات یک زبان آشنا تر و مانوس تر باشید درک بهتری نیز از متون نگاشته شده به آن زبان خواهید داشت. بنابراین تا میتوانید واژه و اصطلاح جدید بیاموزید.

۹- تمرین کنید، تمرین کنید. تا میتوانید تند خوانی را تمرین کنید. تند خوانی نیز همچون سایر مهارتها نیاز به ممارست دارد.

۱۰- تمرکز خود را حین مطالعه حفظ کنید. بدین مفهوم که در حین خواندن مطلبی در آن واحد به چیز دیگری فکر نکنید.

احمد بازدید : 113 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

مشاور عالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به کامنت‌های مخاطبان ایسنا درباره آن دسته از کنکوری‌هایی که موفق به ثبت کد سوابق تحصیلی خود نشده‌اند، از تعیین فرصت مجدد برای این دسته خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در این باره گفت:‌ آن دسته از داوطلبان کنکور که در مهلت اعلامی آموزش و پرورش موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی خود نشده اند، می‌توانند از سوم اسفند ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت آموزش و پرورش نسبت به دریافت کد اقدام کنند.

وی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان وزارت آموزش و پرورش، طی روزهای سوم الی ششم اسفند ماه تقاضانامه‌ای روی سایت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور در مهلت اعلامی کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنند.

به گفته توکلی، آن دسته از داوطلبانی که نسبت به نتایج سوابق تحصیلی نیز اعتراض دارند و یا به اشتباه آن را ثبت کرده‌اند، می‌توانند در مهلت مذکور با مراجعه به سایت آموزش و پرورش اطلاعات خود را بررسی و اصلاح کنند.

توکلی در خاتمه اظهار کرد: فرایند اصلاح سوابق تحصیلی مشابه سال گذشته است و داوطلبان مطمئن باشند در رابطه با اعتراض به سوابق تحصیلی و یا ثبت‌نام برای دریافت کد مشکلی نخواهند داشت.

احمد بازدید : 105 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه 27 آذر ماه 92 در چهار گروه آزمایشی آغاز می‌شود.

ثبت‌نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه 27 آذر ماه 92 در چهار گروه آزمایشی شامل گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای 330 رشته و 5 هزار و 112 کد رشته محل از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز سه‌شنبه 3 دی‌ماه به پایان می‌رشد.

به گفته وی، گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بر اساس معدل کل مندرج در گواهی دیپلم، نوع دیپلم، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره را جمعا 254 هزار و 200 نفر اعلام کرد.

به گفته وی، هر داوطلب باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام کند.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است داوطلبان باید با استفاده از کارت‌های عضو شتاب و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ 106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام کند.

احمد بازدید : 143 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز توزیع کارت آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌ نور از ساعت 11 امروز سه‌شنبه از طریق سایت سازمان سنجش خبر داد.

با اشاره به اینکه کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده ضرورت دارد از امروز تا پایان روز پنجشنبه (28 آذر 92) به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند، تصریح کرد: این افراد باید با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و اطلاعات ثبت‌نامی، نسبت به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط اقدام کنند.
ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلبانيكه در آزمون دوره‌هاي فراگير مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور سال 1392 ثبت‌نام نموده‌اند بدينوسيله به اطلاع ميرساند آزمون فوق در صبح روز جمعه 29/09/1392 در 85 شهرستان هاي مختلف كشور (به شرح جدول شماره 1) و تعداد 119 حوزه امتحاني برگزار خواهد شد. كارت‌ شركت در آزمون ‌براي‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه  26/09/1392 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» اين‌ اطلاعيه‌ بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالي بايستي "مطابق بند «ب» اين اطلاعيه" به حوزه هاي رفع نقص كارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمايند.

احمد بازدید : 170 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

کاملترین مسیریاب های جهانی نرم افزار Sygic GPS Navigation 2014 Full Maps ... نرم افزار مسیریاب با امکانات راهنمای صوتی و نقشه های قدم به قدم کوچه ها و خیابان ها طراحی شده است و قابل استفاده از طریق GPS و WiFi می باشد، همچنین شما می توانید نقشه کامل این نرم افزار را در حافظه گوشی خود ذخیره کرده تا بدون اتصال به اینترنت و به صورت آفلایندر هر کجا که هستید تمامی نقشه ها را مشاهده کنید، نرم افزار مسیریاب حرفه ای دارای به روزرسانی خودکار و رایگان بوده و دارای صفحه نمایش HD می باشد، شما می توانید در صورت طراحی شدن نسخه جدید، این نرم افزار را بصورت رایگان آپدیت کنید، این نرم افزار از تمامی نقشه های کشور پشتیبانی کرده و شما می توانید در هر کجای شهر از این نرم افزار استفاده کنید، نرم افزار مسیریاب حرفه ای نزدیک ترین راه را به آدرس شما نشان می دهد و شما می توانید از طریق این نقشه به تمامی بیمارستان ها، درمانگاه ها، پلیس و غیره دسترسی داشته باشید، نرم افزار مسیریابی حرفه ای از تمامی کشورهای الجزایر، آندورا، آنگولا، آرژانتین، استرالیا، اتریش، آذربایجان ، بحرین ، بلژیک، بنین، بوتسوانا، برزیل ، برونئی، بلغارستان، بورکینافاسو ، کامرون، کانادا، جزایر قناری ، کلمبیا ، کرواسی، جمهوری چک ، قبرس، جمهوری دموکراتیک کنگو ، دانمارک، مصر ، استونی، فنلاند، فرانسه ، گابن، آلمان، غنا، جبل الطارق، یونان، هنگ کنگ ، مجارستان ، شیلی ، هند، اندونزی ، ایران، عراق ، ایرلند، اسرائیل ، ایتالیا، قزاقستان، کنیا ، کویت ، لتونی ، لسوتو، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، ماکائو ، مالاوی ، مالزی ، مالی ، مالت، موریتانی ، موریس ، مایوت ، مکزیک ، موناکو ، مراکش ، موزامبیک، نامیبیا ، هلند، نیوزیلند ، نیجر ، نیجریه ، نروژ، عمان، پاکستان، فیلیپین، لهستان، پرتغال، قطر، جمهوری کنگو ، رییونیون، رومانی، روسیه، سان مارینو ، عربستان سعودی ، سنگال ، صربستان ، سنگاپور ، اسلواکی ، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا ، سوازیلند ، سوئد، سوئیس ، تایوان ، تانزانیا ، تایلند ، توگو، تونس، ترکیه ، اوگاندا، اوکراین، امارات متحده عربی ، انگلستان، اروگوئه، ایالات متحده آمریکا، واتیکان ، ونزوئلا، ویتنام ، زامبیا، زیمبابوه پشتیبانی می کند، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Sygic GPS Navigation 2014 Full Maps :

- دارای کیفیت صفحه نمایش اچ دی

- بازکردن نقشه ها بدون اتصال به اینترنت

- دارای راهنمای صوتی

- نمایش کامل نقشه بصورت کوچه به کوچه

- پشتیبانی از تمامی کشورها

- دارای منوی فارسی

- استفاده از قطب نما در نقشه

- مشخص کردن مقصد خود در نقشه

- پشنهاد سریعترین مسیر به مقصد

- مشخص کردن زمان اوفات شرعی ، بیمارستان ، پمپ بنزین

- قابل استفاده در تمامی گوشی های با سیستم عامل اندروید

- مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا

تصاویری از محیط نرم افزار Sygic GPS Navigation 2014 Full Maps کاملترین مسیریاب حرفه ای :

احمد بازدید : 317 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

افزونه wp rss poster یکی از بهترین ابزار برای نمایش آخرین بروزرسانی های سایتی معین در وب سایت شما می باشد.در این افزونه شما آدرس یک سایت را مشخص می کنید و این افزونه وردپرسی آخرین اخبار آن سایت مشخص را در وب سایت شما به نمایش در می آورد.افزونه wp rss poster یکی از قدرتمندترین افزونه های RSS خوان وردپرس می باشد.

 

http://www.98graph.com/wp-content/uploads/wp-rss-poster-.zip

تعداد صفحات : 18

درباره ما
یارانه,سبد کالا,تقویم 93,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 4,709
  • بازدید کلی : 97,219
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده پبج رنگ